Tuesday, October 16, 2007

باك تو سكووول

عمو ... من فضلك ممكن تسمح أدخل جوه ؟ انا خلاص مش ف الطابور يا جماعة
لو سمحتم فيه غلطة م الفرن ح أقوله عليها
طيب يا سيتى اتفضلى ... سيبوها تعدى يا جماعة باين غلطة ف الحساب ولا حاجة
عمو .. عمو .. من فضلك انا اديت لحضرتك 2 جنيه و قلت لك عايزها ب 2 جنيه عيش فينو من الصغير العادى مش الفرنساوى الكبير لكن حضرتك بابا لما عد العيش قال لى ارجع لك عشان باقى العيش
باقى عيش ايه يا أمورة ورينى كده .. يا سلام ... ما العيش مضبوط بالعدد اهه انتى معاكى 10 رغيف بحالهم اهه
ايوه فعلا 20 رغيف من الفينو العادى ده ... الله هو كده مضبوط ؟؟؟
ايوه يا بنتى انتى كده عيشك مضبوط الرغيف ب 20 قرش .. اندهى لى بابا و انا افهمه
لا خلاص و النبى سيبه كده ، اصل لو عرف مش يرضى يودينى المدرسة تانى ... عينى عليك يا بابا يا حبيبى

5 comments:

sa7arkash said...

حللللللللللللللوة
بسجل مرورى بس وهرجع لك تانى

عصفور المدينة said...

ختكم عندكم عيش فينو
أنا فشلت أجيب غير بعد الفجر
اليوم
وفيه مخابز تاخد رقم وتنتظر دورك
وبرضه بعشرين أنا اتفاجأت
ووزن الكيس مهزلة

sakayar said...

هوه الرغيف لما يبقى ب 20 قرش يبقى عندنا بكاااام؟؟؟
ههههههه
ازيك يا واحشني
معلش فتحت عليك بس الشبكة كانت نص كم
اتثالات هنا خدماتها الميدانية جنان ... لكن في الاتصالات شبكة زبالة
يارب تكونوا تمام
انا تمام
هعرفك لو فيه جديد
انت عملت اذن للتعليق كمان .... ماشي يا سيدي
وحشتوني كتيييييير ... على فكرة من رؤيتي للمبيعات واللعب بتاع هنا ... احنا في ايمدج ناس جامدين أوي ... ممكن تقول بجد جودة عالمية وذوق رفيع
ربنا يكرمك ويوفقك دايما

sa7arkash said...

يا سيدى لو مش عاجبك العيش الفينو
والاسعار والطوابير والكلام دة كلة


جيب للأولاد كرواسان...باتية...دنش...بيتزا...خلى الاولاد ياكلوا حلاوة ياكلوا جاتووووووووووووووة



وصدقنى المشكلة مش فى سعر العيش


المشكلة فى التسويس

كرم مسلم said...

السلام عليكم

كويس أن الرغيف عندكم ب 20 قرش احنا عندنا الرغيف ب ... ولا بلاش لاحسن حد يزعل ومحدش يروح مدارس خالص