Monday, April 9, 2007

ابليس قرر ترك مصر !!!! ل

إبليس قرر يجهز شنطته ويرحل نهائي عن مصر.
الناس عرفوا الخبر فعملوا مظاهرة كبيرة وذهبوا إليه
ليقنعوه بالرجوع عن قراره....
فقالوا له : خليك معانا بلاش
تسيبنا....احنا بقينا كذابين ، غشاشين ‘ منافقين.. ورؤسائنا كمان بقوا
مجموعة مرتشين ولصوص .....حتلاقي فين أتباع احسن مننا؟
قال لهم : انتم ناس ناكرين للجميل .... الواحد منكم يجي لي لابس
جلابية مقطعة وشبشب زنوبة ويبوس ايدي علشان أعلمه ، مأكدبش خبر وأديله المفيد ...
بعد شوية يبقي غني وصاحب نفوذ وينتخبوه عضو مجلس شعب ..
..اروح له علشان أهنية
الاقيه قاعد في مكتبه ومعلق وراه برواز كبير
مكتوب فيه
(هذا من فضل ربي)

6 comments:

3ashe2elro7 said...

البوست بجد جامد اوى
بس الغلط على الشيطان برده كان ممكن ياخد عليهم وصل امانه
دوووول بنى ادميين يا عم الحاج
الشيطان يقولهم يا انكل

sakayar said...

الله ... جميل أوي كده... أنا شايف إن الشيطان أزكى من كده ... يعني أكيد كان مصور لهم شرايط فيديو وعنده صورهم أيام ما كانوا جرابيع ... ممكن يفضحهم بيها وخلاص
ع العموم قال تعالى" وما كان لي عليكم من سلطان إلا أن دعوتكم فاستجبتم لي

Unknown said...

شكرا اوى اوى للتعليقات الجميلة دى بس بأقولكم ايه البوست ده كان منقول ونسيت اكتب ده،وانا اوعدكم انى حاجيب هنا احلى التعليقات و الاراء سواء كانت من عندى او منقولة ،و مش حانسى اكتب تانى تنها منقولة.ي

sakayar said...

يا سيدي طالما نقلتها ...يبقى انت موافق ع الفكرة ... وطالما موافق ع الفكرة ...يبقى المداغ دي عالية ... وطالما الدماغ دي عالية ... يبقى لازم نشيد بصاحبها

smraa alnil said...

هههههههههههههههههه
يا عم الشيطان زهق مننا
دة احنا شعب ناقص صحيح
ومش بيطمر فينا
يلا بقي
خيره مغرقنا واحنا ولا هنا
بس سيبك دة حتي الشيطان مش طايقنا

dew_bright said...

والله جميل ... حتى أبليس عايز يهاجر منها فكرنى بسواق تاكسى مره كنت راكبه معاه صاحبه بيقولوه يبنفع الكاوتش ده فى البلد دى ... قاله وفيها ايه ينفععععععععععع وفيها ايه نفعععععععععععع وطلعله من الشبالك يزعق وقاله وفييييييييييييييها اييييييييييييه ينفععععععععععععع وراح فاتح الباب ونازل وبعلو صوته

وفــيـــها ايـــــــــــــه يــــنــفـــــــــع